Jak na Agenta!
V této složce najdete návod, na to, jak se stát Agentem a návody na všechny mise.
Mise I
Ztracení Pufflové
Mise II
Zatoulaný penguin
1:
Popovídejte si s agentem, až se vám oběví tabulka, napište do ní "mogul". Profesor vám odkryje sáně, vemte si je do inventáře.
2:
Jděte sáně vyskoušet na Mautain, vezměte sáně, a dejte je na cvičný svah (nahoře za ukazatelem). Tadá, a už si to šinete dolů, zdá se to divné, ale musíte se vybourat o klády a kameny.
3:
Po nějaké době se oběvíte dole v rokli, vaším úkolem je najít tyto věci - provázek (je zastrčený pod kamenem), knížku (leží jen tak na sněhu), lyži (je zabodlá ve sněhu), 3 kusy oříšku (rostou na keři), malou kládu (leží jen tak na sněhu) a kastrol (na stromě, shodíte jej třesením).
4:
Jděte k potoku, spojte provázek, lyži a oříšek, vyrobeným prutem chyťte rubu, a umístěte jído inventáře, pak naberte vodu s potoka do kastrolu.
5:
Jděte k pařezu, u kerého je spousu pufflů, všichni utečou, jen černý zůstane, dejte mu oříšek, a on půjde s vámi. Jděte i s pufflem do jeskyně, a klikněte na kamínky, ty se sestaví do kruho.
6:
Do středu kruhu (ohniště) dejte malou kládu, a knihu, potom dejte poslední oříšek pufflovy, který zapílí oheň. Opečte si na něm rybu, a dejte hřát vodu. Nechte tučňáka usnout!
7:
Když se probudíte, oheň je uhaslí, a puffle je pryč. Vyjděte ven z jeskyně. Teď už jen skoukněte krátkou animaci. Mise je u konce, nezapomeňte si vyzvednout medaile, adiplom.
8:
Blahopřeji k úspěšnému splnění 2 mise.
Mise III
Ztracené peníze
1:
Promluv s penguinem, který má létající čepičku, dávej to první (vždy v této misi).
Musí zavřít trezor.
2:
Jděte do OFFICE, najděte gauč, pod ním je disketa a sponka, sebrte tedy obě věci.
3:
Pak zapněte počítač a vložte disketu, až se načte. Klikněte na My Files/Combination_number a vše si opište.
4:
Jděte k trezoru a zedejte ty čísla z didskety N=nahoře, E=v pravo, S=dole, W-v levo.
Pak se ukáže zelené tlačítko. Klikněte ne něj a trezor se otevře.
5:
Jděte dovnitř a pokecejte s Tučnákem (dávejte první). Pak zazvoní vysílačka, jděte do HQ.
6:
Pokecejte s profesorem (ta první) klikněte na ten blikající monitor, ukáže se animace,
potom s ním znovu promluvte. Otevře šuplík, vezměte první klíč.
Potom vemte tu věc na skříňce.
7:
Jděte do OFFICE a použijte ten klíč ne zamčené dveře.
Klikněte na vysílačku a pomocí červeného tlačítka vemte klíč a rozeberte tu bednu POWA BOX.
8:
Vlezte do skříňky a použijde sponku. Magnet skrachuje.
Pak seberte ten papírek v tom kanále vedle magnetu a jděte za pengvínem s vrtulkou, pokecejte s ním. Je shovaný v penězích.
9:
Jděte do town a promluvte s tím hnědým tučnákem. Jděte do Boiler room - přes repro na diskotéce.
10:
Zde (pokud je zhasnuto, tak použijdte baterku). Klikněte na skříňku FUSE BOX.
Tam skombinujte diody tak, aby všechny svítily zeleně. Není to těžké, pouze vám to bude dlouho trvat.
11:
Pak jděte do HQ, pokecejte s doktorem a dejte mu papírek. A to je KONÉÉÉÉÉÉC
Mise IV
Záchrana před lavinou
1:
Proklikejte se začátkem. U profesora zvolte odpovědi v tomto pořadí - třetí, druhá a on přejde k trezorovým dveřím, dále odpovídejte takto - druhá, první.
2:
Otevřou se vám trezorové dveře, vstupte do nich a prohlídněte si místnost, až narazíte na vrhač kruhů (stejný jako v první misi), dejte mapu, a jděte na The Beach (Pláž u majáku).
3:
Vstupte do majáku, a prohlídněte si místnost. Na loďce leží lano, seberte ho, a pokračujte nahoru na maják!
4:
Zde pomocí vysílačky (vytáhněte z ní klíč) odšroubujte dalekohled, a vložte ho do inventáře! Pak pokračujte zpět do HQ, kde vstupte přes zabedněné dveře do gift shopu. Jeden vystavený penguin má na sobě pásek, vemte si ho!
5:
Pak přejděte do ski vilige (vesnice), a odtamtud do srubu, kde vezmeterybářský prut... spojte vrhač kruhů s prutem, a to celé pak z provazem, a umístěte ten výtvor zpět do inventáře.
6:
Jděte opět do ski vilige, a prohlídněte si lanovku (nejezdí) přibližte si tedy moror lanovky, a poháněci tyč (kliknutím na ní) zjistíte, že tam chybí pás, vložte tam pásek z inventáře, a tadá lanovka jede! Jak ještě pod tyči seberte malí lísteček, a umístěte jej do inventáře!
7:
Pak jděte do sport shopu, a pokračujte dveřmi (v rohu sport shopu nahoru do vrchní místnosti), kde se rozhlídněte, a až nadete okno, namontujte na stojan pod ním dalekohled, do kterého se podívejte!
8:
Pak jděte nahoru na Moutain, a z něho na jedinou nezapásovanou trať. Dále pokračujte následovně - rovně, v pravo,v levo, v pravo, rovně a rovně. Dostali jste se až k tučňákům. Vemte tedy Vámi vyrobený přistroj z lana, vrhače a prutu, a shoďte větve úpně vpravo, pak vyzdvyhněte tučňáka stojícího na větvi, nechte ho vyset na kruhu, a vyzvedněte ještě tučňáka stojícího v pravo.
Nyní máte tučňáky dva. Jednoho položte tam, kde stál první (na větev) a z druhým vysvoboďte toho pod větví!
Pak všechny tři položte na zem vlevo, shodí kámen, a spodní tučňák je vymrštěn výš.. tak zase naberte všechny tři, a pomocí nich vysvoboďte toho posledního. Položte je všechny na tu zem vlevo.
9:
Vemte papírek, a dejte ho profesorovy, proklikejte se jeho řemi, a odpovídejte mu v tomto pořadí - první, první... toť vše, nezapomeňte si vyzvednout medaile.
10:
Blahopřeji ke splnění 4 mise :D
Mise V
Tajemná kožešina
1:
Spusťte misi, oběvíte se před Garym G. klikněte na něj, poté odpovězte vždy první možností. Potom klikněte na otevřený kufřík stojící za Garym.
2:
Otevřete vysílačku, a vyndejte z ní hřeben, ten použijte na růžovou vlnu ležící uvnitř kufříku, ta se zasune dovnitř a začne analíza, později se dozvíte, že patří pufflíkovi. Vraťte se z kufříku před Garyho, bude rád, že jste jí analizoval, a dá vám kousek jiné látky, tu vezměte, jděte zas do kuvžíku a strčte jí do otvoru scaner jí neidentifikuje, ale najde na ní 3 látky (benzín, čokoládu a kečup).
3:
Vylezte zase před Garyho, proklikejte se jeho řečmi, a odpovězte opět to první. Otevřete mapu, a jděte to The Plaza (náměstí), odtamtud do pizzérie. Promluvte z kuchařem, vždy odpovídejte to první. Potom odeberte z krabice ležící vedle něj HOT Sauce (pálivý kečup) a umístěte jej do inventáře.To samé udělejte s čokoládou.
4:
Promluvte z kuchařem znovu, tentokrát dejte první odpověď, poté na něj znovu klikněte a dejte druhou. Niní si můžete vzít i pizzu, ležící na prodejním pultě (v krabici). Hoďte jí do inventáře.
5:
Přesuňte se přes mapu do Ski Village (vesnice), jděte do srubu. Potom jděte do těch dveří, kde se hraje Ice Fishing. Dejte rybáři pizzu. Pak se přesuňte přez mapu do Town (město), odtamtud do kavárny, kde promluvte z prodavačem (dávajte vždy to první). Ukáže vám utěrku, s kterou pracuje, koukněte se na ní a znovu s ním promluvte opět to první.
6:
Až domluví, klikněte na kávovar stojící vedle něj. Vezměte z vrchu kávoraru hrníček, a položte ho pod pravý ventil (je na něm nápis "PRESS FOR HOT CHOCOLATE"). Pak vezměte z inventáře láhev s čokoládou a naplňte jí nádobu, na které předtím stál hrníček. Ona odteče. Vezměte tedy vysílačku a vyndejte z ní klíč. Ten použijte na levou horní hadici s mlékem (utáhne se).
7:
Ukliďte klíč, klikněte na kolečko, které je na pravé straně kávovaru, tak aby šipka směřovala na HOT, potom si pomocí červeného tlačítka natočte čokoládu. Vezměte jí, a vložte do inventáře. Vraťte se do kavárny, pokecejte s prodavačem (dejte to první). Pomocí vysílačky jděte do HQ, a odtamtud za trezorové dveře vedoucí k vynálezům. Zde vyzvedněte větrák AC 1000 a dejte ho do inventáře.
8
Pokračujte pomocí mapy do The Beach (pláž), a jděte do majáku. Vedle kormidla seberte rybářskou síť, a hoďte jí do inventáře. Jděte nahoru a přesuňte se ke hře Jet Pack Adventure. U ní vyzměte z inventáře větrák a použijte ho na balónek na kterém vysí kanistr, ten přiletí k vám. Použijte vysílačku, vyndejte z ní nůžky a přestřihněte provázek mezi balónkem a kanistrem. Ukliďte nůžky a vezměte kanistr do inventáře.
9:
Sejděte zpět do spod majáku, a přesuňte se k loďce, kde vemte (jako v předchozí misi) lano, které dejte do inventáře. Opět se pomocí vysílačky vraťte do HQ. Jděte zas k vynálezům a vyhledejte tam Garyho G. za ním je podivný vynález, je na něm trychtýř, nalejte do něj horkou čokoládu, pálivý kečup a benzín (vše z inventáře). Potom promluvte z Garym (dejte to první). Potom sejměte žluté brýle z toho vynálezu, do kterého jste vkládali ingredience.
10:
Jdtěte do Ski Village a nasaďte si žluté brýle. Všechno uvidíte "infražlutě" :-D. Přejděte do srubu, kde seberte svíčku ze stojanu a hoďte jí do inventáře. Jděte tam, kde se hraje Ice Fishing a uvidíte podivný stín. Spojte provaz, síť a pověste vytvořnou past na strom. Vezměte svíčku, a dejte jí na past, pak čekejte! Vyleze krab, kterého chytnete, stín zmizí, ale upadne mu hrstka chlupů. Seberte ho, vypněte si brýle, a pak vemte i kraba ze sítí. Dejte ho do inventáře.
11:
Přesuňte se pomocí vysílačky do HQ a odtamtud zas k vynálezům. Najděte Garyho G. a promluvte s ním (dávejte to první). Potom mu dejte kraba a zase dejte to první. Klikněte na kufřík stojící za garym a do otvoru vložte chlupy, které vypadly z přízraku u Ice Fishing. Zjistíte, že pochází z polárního medvěda.
12:
Vraťte se ke Garymu a proklikejte se jeho řečma, pak už si jen vyzvedněte medaile. GRATULUJI K DALŠÍ SPLNĚNÉ MISI!
Mise VI
Krabí překladač
1:
Klikněte na Garyho, zvolte 1. větu a počkejte až Crab Translator vybuchne. Pak už jenom pronásledujte kraba.
2:
Dovede vás k jeskyni, ale dveře jsou zamčené. Jděte k pařezu, kde najdete pufflíka.
3:
Dále jděte ke kmenu a nůžkami ze SpyPhonu odstříhněte pověšené balení krmení. To pak dejte do inventáře.
4:
Vraťte se zpět k pufflovi a dejte mu bobuli z krabice s krmením. Potom jděte zpět k jeskyni a do dveří hoďte další bobuli.
5:
Vstupte do jeskyně, popovídejte si s medvědem (vždy to první). Zkrz mříže hoďte bobuli na hnědou páku na stroji, pak na žlab a nakonec na plošinu pověšenou na provaze. Tím zvednete mříž.
6:
V jeskyni seberte kotvu, provaz, kečup a plánek elektromagnetu a otevřete dveře.
7:
Vezměte bobuli a zkombinujte jí s kečupem. Hořící bobuli pak dejte pufflovi.
8:
Vyjděte z jeskyně, jděte k pařezu, potom rovně a doprava. Klikněte na skálu. Zkombinujte provaz a kotvu a vyhoďte ji na skálu.
9:
Sejděte dolů z Mounatain a jděte do srubu do dveří s nápisem „Gone fishing“, pak klikněte na medvěda.
10:
Jděte do pizzerie (Ski Village, Dock, Town, Snow Forts a Plaza). Klikněte na kuchaře a odpovězte to třetí. Vezměte pizzu a vraťte se k medvědovi.
11:
Pizzu dejte medvědovi a rychle klikněte na páku u červené a zelené šipky. Stroj se rozjede a vezme s sebou medvěda.
12:
Dejte Garymu plánek elektromagnetu, vezměte si medaili a plánek jako dárek a misi máte splněnou!
Agent
(Anonym, 15. 3. 2009 9:45)